עבודה במכירה ישירה יכולה להיות הדרך שלך לעסק ביתי רווחי ומצליח. יש בזה סיכון נמוך והוצאות נלוות קטנות, ותוכלי למצוא בזה הרבה מאוד שיחות עם אנשים, הרבה יצירתיות ושיתוף פעולה עם נציגים/סוכנים אחרים של החברה. אבל איך לדעת מהי החברה המתאימה ביותר עבורך? בהמשך רשימת 10 טיפים לבחון כאשר את בודקת את האפשרויות שלך:
1) מוצרים - אנשי שיווק ישיר מצליחים מתלהבים מאוד מהמוצרים שלהם. לפני הצטרפות לחברה מסוימת, את חייבת להיות משוכנעת שהחברה שלך מביאה לשוק מוצרים והזדמנות שחברות אחרות לא יכולות להביא. חשוב שתוכלי להתנסות במוצרים לפני ההרשמה בחברה או עם ההרשמה. הזמיני מספר מוצרים, או לפחות קראי על המוצרים בקטלוג המוצרים של החברה, ובקשי מספר דוגמיות להתנסות.
2) התלהבות - האם החברה עובדת בתחום שמאוד מדבר אליך? שאת מרגישה מאוד מקושרת אליו? הדבר היפה בתחום המכירה הישירה, הוא שאת יכולה למצוא חברה שמצויה בתחום שמאוד חשוב לך, ומתאים מאוד לתשוקותיך ודרך חייך. אם זה בישול, עיצוב הבית, יופי, טיפוח, בריאות, תזונה נכונה. וכאשר את באמת מתלהבת מתחום העיסוק, התעשייה, ומוצרי החברה, את תרגישי גם שאת ממליצה ומשתפת את המוצרים, ולא מוכרת אותם.
3) השקעה ראשונית - מה סכום ההשקעה הראשונית שהעסק הביתי שלך דורש? בדקי מקרוב את עלות ההצטרפות לחברה ו/או עלות ערכת ההתחלה בעסק, וכמו כן, בדקי מקרוב בצורה ריאלית איזה מלאי תצטרכי להחזיק ואילו עזרים נוספים תצטרכי לרכוש כדי להתחיל את העסק שלך.
4) מינימום חודשי - האם יש דרישה למינימום מכירה חודשית? האם את מוכנה להשקיע את הזמן והאנרגיה הדרושים להגיע למינימום זה?
5) תוכנית התמלוגים והעמלות - כל תוכנית במכירה ישירה שונה מהשנייה, וחשוב לדעת לקרוא את כל האותיות הקטנות. מה אחוז העמלות, ואיך הוא משולם? איך התשלום על צירוף אחרים לעסק? איך החברה מטפלת בכאלו שעוזבים את החברה או מתנתקים ממנה?
6) שליטה - כמה שליטה יש לך על הדרך שבה את בונה, מקדמת ומגדילה את העסק שלך? בקשי לקרוא את "חוקי החברה" לפני ההרשמה.
7) תמיכה - איזה מערכת תמיכה קיימת? כמה החונך שלכם (זה שהכניס אותך לעסק) מעורב? (האם החונך שלך מסוגל לענות על השאלות במאמר זה לדוגמא?) מה הזמינות שלו ושל נציגי החברה? באיזו מהירות הוא מחזיר תשובה בטלפון או באמייל?
8) פרסום - אלו צורות פרסום מאושרות על ידי החברה? לרוב החברות יש חוקים לגבי השימוש בלוגו שלהן, ומסמנים מסחריים אחרים.
9) גישה למוצרים - האם החברה מציעה מוצרים ייחודיים? בדקי את רמת הצפת השוק בתחום בוא החברה עוסקת. האם זה שוק בגדילה? האם לקוחות יכולים לרכוש מוצרים גם ישירות מהחברה? איך החברה מגבה את מפיציה בתחום ייחודיות המוצרים ורכישתם?
10)מערכת הדרכה - האם לחברה יש אפשרות מערכת הדרכה מסודרת? כדי לקדם את המפיצים שלהם באומניות הדרושות למכירה ישירה, טיפול בלקוחות, חניכה אישית, ועוד, הרבה חברות מציעות מערכת הדרכה מלאה למפיצים. האם לחברה מערכת הדרכה מקומית? בינלאומית? דרך האינטרנט?
קחי את הזמן בחיפוש ובדיקת האפשרויות השונות. כשתמצאי את החברה שמתאימה עבורך את תדעי זאת ותרגישי זאת.
המאמר נכתב על ידי אורנה וניר בר-עוז בעלי עסק ביתי מצליח בשיווק הרשתי, המאמנים וחונכים אחרים להצלחה בתחום.
למידע נוסף לפתיחת העסק הביתי שלך בתחום השיווק הרשתי, גשו לאתר http://www.ornir.com/
1) מוצרים - אנשי שיווק ישיר מצליחים מתלהבים מאוד מהמוצרים שלהם. לפני הצטרפות לחברה מסוימת, את חייבת להיות משוכנעת שהחברה שלך מביאה לשוק מוצרים והזדמנות שחברות אחרות לא יכולות להביא. חשוב שתוכלי להתנסות במוצרים לפני ההרשמה בחברה או עם ההרשמה. הזמיני מספר מוצרים, או לפחות קראי על המוצרים בקטלוג המוצרים של החברה, ובקשי מספר דוגמיות להתנסות.
2) התלהבות - האם החברה עובדת בתחום שמאוד מדבר אליך? שאת מרגישה מאוד מקושרת אליו? הדבר היפה בתחום המכירה הישירה, הוא שאת יכולה למצוא חברה שמצויה בתחום שמאוד חשוב לך, ומתאים מאוד לתשוקותיך ודרך חייך. אם זה בישול, עיצוב הבית, יופי, טיפוח, בריאות, תזונה נכונה. וכאשר את באמת מתלהבת מתחום העיסוק, התעשייה, ומוצרי החברה, את תרגישי גם שאת ממליצה ומשתפת את המוצרים, ולא מוכרת אותם.
3) השקעה ראשונית - מה סכום ההשקעה הראשונית שהעסק הביתי שלך דורש? בדקי מקרוב את עלות ההצטרפות לחברה ו/או עלות ערכת ההתחלה בעסק, וכמו כן, בדקי מקרוב בצורה ריאלית איזה מלאי תצטרכי להחזיק ואילו עזרים נוספים תצטרכי לרכוש כדי להתחיל את העסק שלך.
4) מינימום חודשי - האם יש דרישה למינימום מכירה חודשית? האם את מוכנה להשקיע את הזמן והאנרגיה הדרושים להגיע למינימום זה?
5) תוכנית התמלוגים והעמלות - כל תוכנית במכירה ישירה שונה מהשנייה, וחשוב לדעת לקרוא את כל האותיות הקטנות. מה אחוז העמלות, ואיך הוא משולם? איך התשלום על צירוף אחרים לעסק? איך החברה מטפלת בכאלו שעוזבים את החברה או מתנתקים ממנה?
6) שליטה - כמה שליטה יש לך על הדרך שבה את בונה, מקדמת ומגדילה את העסק שלך? בקשי לקרוא את "חוקי החברה" לפני ההרשמה.
7) תמיכה - איזה מערכת תמיכה קיימת? כמה החונך שלכם (זה שהכניס אותך לעסק) מעורב? (האם החונך שלך מסוגל לענות על השאלות במאמר זה לדוגמא?) מה הזמינות שלו ושל נציגי החברה? באיזו מהירות הוא מחזיר תשובה בטלפון או באמייל?
8) פרסום - אלו צורות פרסום מאושרות על ידי החברה? לרוב החברות יש חוקים לגבי השימוש בלוגו שלהן, ומסמנים מסחריים אחרים.
9) גישה למוצרים - האם החברה מציעה מוצרים ייחודיים? בדקי את רמת הצפת השוק בתחום בוא החברה עוסקת. האם זה שוק בגדילה? האם לקוחות יכולים לרכוש מוצרים גם ישירות מהחברה? איך החברה מגבה את מפיציה בתחום ייחודיות המוצרים ורכישתם?
10)מערכת הדרכה - האם לחברה יש אפשרות מערכת הדרכה מסודרת? כדי לקדם את המפיצים שלהם באומניות הדרושות למכירה ישירה, טיפול בלקוחות, חניכה אישית, ועוד, הרבה חברות מציעות מערכת הדרכה מלאה למפיצים. האם לחברה מערכת הדרכה מקומית? בינלאומית? דרך האינטרנט?
קחי את הזמן בחיפוש ובדיקת האפשרויות השונות. כשתמצאי את החברה שמתאימה עבורך את תדעי זאת ותרגישי זאת.
המאמר נכתב על ידי אורנה וניר בר-עוז בעלי עסק ביתי מצליח בשיווק הרשתי, המאמנים וחונכים אחרים להצלחה בתחום.
למידע נוסף לפתיחת העסק הביתי שלך בתחום השיווק הרשתי, גשו לאתר http://www.ornir.com/
אורנה וניר בר-עוז
מאמנים וחונכים בבנית רשת מפיצים בינלאומית בתחום איכות החיים
info@ornir.com
http://www.ornir.com
מאמנים וחונכים בבנית רשת מפיצים בינלאומית בתחום איכות החיים
info@ornir.com
http://www.ornir.com